Nemusí byť úhľadne napísaný, ani dokonale vyskicovaný

Stretávam sa s ľuďmi, ktorí mi vravia, že nevedia čo by si zapisovali do zápisníka. Každý máme inú prácu, iné nároky na voľný čas a seba.

Ja nepíšem do zápisníka žiadnu poviedku ani nekreslím umelecké diela. Zápisník je na každodenné používanie tak ako mobil. Nemusí byť úhľadne napísaný, ani dokonale vyskicovaný.

Tvorí akýsi obraz danej časti môjho života a za poslednou stranou nemusím riešiť žiaden systém zálohovania či kompatibility s novými zariadeniami, len ho vložím do knižnice k ostatným.

1. Učím sa cudzí jazyk – spisujem nielen slovíčka, ale aj vlastné texty, gramatické javy…
2. Občas potrebujem niečo ušiť – načrtnem si ako to má vyzerať a koľko to má merať.
3. Dlhodobý zoznam napr. pre domácnosť.
4. Kupovala som žehličku – porovnanie produktov, ktoré sú v procese výberu a rozhodovania sa.
5. Dobré rady a odporúčania od kamošiek – weby a videá.
6. Čo tak aj rýchly recept keď som na návšteve a chutí mi.
7. Pečiatky z výletu sú ako prenášadlá v časopriestore – okamžite cítite vôňu šošovicovej
polievky na Kamennej chate.
8. Postrehy z výletov – odlišnosti a zaujímavosti, ktoré fotka nezachytí.
9. Počas školy som si spisovala všetky zadania a špecifikácie k nim.
10. Dnes sa zadania zmenili na nápady na vylepšenia k mojej práci.
11. Niekedy ma inšpiruje webstránka a škoda zabudnúť v čom.
12. Nerada zabúdam mená ľudí, s ktorými som sa zoznámila a po stretnutí ťahám zápisník.
13. Absolvujem aj nejaké tie kurzy a nepotrebujem zvlaštny zošit na každý z nich, stačí pár strán.
14. Telefonujem a zapisujem info.

img_0704-blog1
15. Vážne ešte nebolo dosť? Ja tie mini papieriky a sticky notes okolo počítača nemám rada.
Kopia sa a miznú v nevhodnú chvíľu a po dlhšej dobe sú ignorované.
16. Ešte viac? Máte deti? Myslím si, že len príprava na pôrod a zariadenie izby zaberie
značnú časť zápisníka.

Leave a Reply

